Alla inlägg den 9 september 2010

Av Singegerd - 9 september 2010 22:10

kluven.

fått ett väldigt intressant mail.

med ett väldigt intressant förslag.

ska man nappa?

eller strunta i det?

aaaa. what to do?!


Hej,

vi ska göra en visning 10 oktober och behöver modeller med långt hår som kan tänka sig att göra mer än en topp/uppklippning. Hör av dig till oss på modell@surebabyyes.se om du är intresserad eller har en kompis som du tror skulle tycka det var kul.

Bifoga foto, längd & skostl.

mvh

surebabyyes


mailet kommer alltså från salongen där jag klipper mig.

blev erbjuden att vara hårmodell förra året men det sket sig.

så nu.

det skulle ju vara riktigt kul.

speciellt då de är så himla bra på frisyrer där.

men samtidigt håller jag ju på att spara ut mitt hår och har väntat ett år

på att det skulle växa ens så här långt/kort.

 

måste nog bestämma mig innan helgen.

men är sjukt villrådig.

vad ska jag göra?

Av Singegerd - 9 september 2010 16:19

äntligen.

så har jag fått min nya sport-bh och träningstights.

eftersom storlekarna alltid varit slut på H&M här i stan har jag fått lov att beställa dem. men väntat sen i maj på att de ska komma.

och fått göra om beställning X antal ggr.

men nu så.

ska gå och hämta ut grejurna nu.

sen svida om och ner på gymmet.

blir löpband/maskiner idag. inget kul pass på schemat.

Av Singegerd - 9 september 2010 08:05

morgon.

relativt pigg.


idag ska jag:

läsa klart den andra artikeln och börja med den tredje.

och förhoppningsvis bli klar med den också.

skriva lite kommentarer och frågeställningar.

laga strömming till lunch.

träna på em.

köpa kräftor och dryck.

kolla halv 8 hos mig och IDOL.


ingen spännande dag direkt.


väldigt sugen på att köpa något nytt klädesplagg.

men hinner nog inte i em/kväll.

plus att jag helst vill ha med mig en vän.

men den jag tänkt på jobbar och P skulle aldrig orka.

behöver en tjock tröja. hittat några alternativ på monki och åhlens.

även sugen på en röd blus jag såg i helgen.

hm hm.

kanske kan få till en vända i helgen.


igår då.

läste tills jag somnade.

färgade håret.

kastade ihop en kladdkaka.

söffhäng med min man och go'fika till bra tv.

olle var bra på IDOL. hejja.

blev tvingad att se tylösand-programmet.

gick och la mig efter halva programmet.

usch. äckel-folk.

det där får P ha för sig själv.


nu blir det tandborstning sen läsa deluxe.





Ovido - Quiz & Flashcards