Alla inlägg den 24 september 2010

Av Singegerd - 24 september 2010 08:47

fredag morgon då.

gick upp strax efter sex.

var tvungen att knalla ner i tvättstugan och tvätta upp några grejer som jag ska ha med mig till dalarna.

upptäckte att vi fått en ny tvättmaskin.

kors i krösamoset!

dock var det den tvättmaskin som fungerat bäst som de bytt ut.

vilket betyder att vi fortfarande kommer ha en som inte fungerar som den ska. suck. jaja.

i-lands problem.

ätit en lång. mycket lång frukost.

druckit gott te och kollat X antal Frasier-avsnitt.

ska strax börja fixa det som behöver fixas.

sä här är min dag tänkt;

diska

bädda

hämta tvätten

måla naglar

läsa ett kap. i bok (hoppas jag)

PACKA

dusch

laga mat

hänga på mig all packning och ta buss till pendel

pendel till sthlm

tåg till Västerås

läsa ett kap. i bok (hoppas jag)

möta Cam

trevligheter


så.

nu ska jag ta tag i det hela.


Av Singegerd - 24 september 2010 08:42

har en sån julkänsla idag.

druckit grönt chai-te och kollat frasier.

ett avsnitt där de firade jul.

älskar julen. alla dofter. alla ljus. färger. maten. bakverken.

underbart.

därför jag vill ha chai-te på hösten/vintern.

då spritter julkänslorna inuti mig.

nu råkar det ju vara två månader kvar innan det är dags att börja pynta.

men ändå.

 

Ovido - Quiz & Flashcards