Alla inlägg den 15 september 2010

Av Singegerd - 15 september 2010 18:48

onsdag idag.

veckan har gått väldigt fort.

lite för fort då jag inte känner jag hunnit plugga så mycket som jag borde.

hursom.

världens segaste och trökigaste föreläsning på fm. höll på att somna X antal gånger.

när vi sedan fick reda på att inget av detta skulle komma med på tentan så

gav jag och R upp.

åt lunch på skolan sen for vi ner på stan.

jag fick lämna in min mobil på laddning hos telia.

första gången telia verkligen hjälpt mig.

strosade lite på stan medans den blev laddad.

köpte en fin mortel på indiska med presentkort.

pratade en hel del. blir alltid så mycket prat när man umgås med R.

men det är bara roligt.

sen for hon hemåt och jag väntade lite till så mobilen verkligen skulle vara full när jag hämtade ut den.

unnade mig. IGEN. två nya nagellack.

ett blodrött. väldigt fint. och ett grön-aktigt. redigt schnyggt!

behöver lite nytt till naglarna i höst.

får se om jag orkar måla om dem ikväll.

troligtvis inte.

bla bla.

när jag hämtat mobilen fick jag frågan om att hänga med R och barnen.

självklart.

fikade äppelmunk ute i solen, pratade och tittade när fina barn

cyklade och lekte där ute.

en trevlig em.

bestämde oss för ett bio-besök snart. trivsamt!

behöver göra lite roliga saker när skolan stressar upp mig så.


så.

nu är jag "hemma".

fixat lite med skolan och tanken är att jag ska läsa lite ikväll.

känner att jag inte är så pass ambitiös som jag verkligen borde.

ångest.


sen blir det halv 8 hos mig och IDOL.

borde egentligen läsa men.

jag är en dålig människa.


imorgon får jag åka hem till min älskling.

fint.

Ovido - Quiz & Flashcards