Alla inlägg den 10 september 2010

Av Singegerd - 10 september 2010 15:49

nu är det färdigpluggat för idag!

varit riktigt effektiv tycker jag.

men nu tar jag helg.


på med lite bra musik så man får dansa ur sig stressen.


Av Singegerd - 10 september 2010 11:48

föreläsning om sår.

en effektiv behandling är fluglarvsterapi.

man beställer fluglarver på burk från sahlgrenska och lägger dem på såret .


vad tusan har man gett sig in på.

Av Singegerd - 10 september 2010 07:29

vaknade med huvudvärk idag.

inte trevligt alls!

bara jag inte håller på att bli sjuk.

hoppas jag bara legat och spänt mig i sömnen.

eller att det är av all stress.

ipren har inte hjälpt än iaf.

bara jag är pigg till klockan nio.

då ska gruppen träffas på nätet.

sen klockan tio är det föreläsning igen.

mindre skönt att sitta med huvudvärk då.


fredag idag då.

funderar över vad jag ska plugga på em.

läsa inför tentan den 1/10 eller plugga lite matte vars tenta inte är förrän den 9/11.

måste bli den som är snarast. har ju som sagt en praktisk examination dagen innan den tentan också men de övningarna måste jag ju öva på en annan person och just nu är jag ensam hemma. aja.

får INTE kugga mer. inte denna termin iaf.


skulle blivit någon form av kräftskiva ikväll men den blev inställd.

nu vet jag inte riktigt vad som kommer ske.

hade varit kul att hitta på något. ta en öl eller två och prata massa trams.

iofs.

just nu kan jag inte ens tänka tanken att göra något speciellt ikväll eftersom huvudvärken och tröttheten är för stor.

den som lever får se.

äta sushi ska vi iaf göra. gött. var länge sen nu.

sen får vi väl se.

slutar ju oftast med att jag vill köpa kinapuffar och hyra en film.


nu ska jag dricka lite mera te så kanske huvudvärken ger sig.

Ovido - Quiz & Flashcards