Alla inlägg den 16 september 2010

Av Singegerd - 16 september 2010 17:34

så där ja.

nu har jag packat ihop alla mina saker.

kommer bli tungt att bära. men men.

ska mestadels sitta på tåget så det får la gå.


bra dag i skolan. föreläsning om att åldras på fm.

på em var det övning i dokumentation.

viktigt och bra.

nu har man ett litet hum om det hela iaf.

ner på stan efter skolan och köpte mig lite grönt chai-te. gött.

när hösten är här vill jag dricka te som doftar kanel och nejlika.

igår köpte jag även en gustafskorv som jag ska ta med mig hem.

är nämligen svårt att få tag på i sthlm.

så nu har vi att götta oss med till helgen jag och min man. haha.


halv åtta går tåget.

ska bli så skönt att komma hem.

hem till mina grejur.

hem till min älsklings P.

i helgen ska vi bara vara och umgås.

äta god mat och njuta av helgen.

för på tisdag kväll far jag till dalarna igen och stannar i en och en halv vecka.

min fina P som sms:ade att han köpt hem yoghurt åt mig.

får väl svälja att det förmodligen kommer vara skitigt i hörnen när jag kommer hem.

för nu vill jag bara hem och krama min man.





Ovido - Quiz & Flashcards