Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Singegerd - 3 februari 2011 16:08

tagit alldeles för många pauser idag.

men magen är molat och jag har varit så himla seg.

först nu börjar energin komma.

typiskt.

har bara hunnit gå igenom allmän tumörlära.

blir nog till att sitta och plugga hela kvällen.

men måste iaf få komma iväg och träna

annars blir jag galen.


världens segaste dag idag.

minst sagt.

och inget roligt att se fram emot.

Av Singegerd - 3 februari 2011 08:53

suck.

känner inte igen mig själv.

blivit så förvirrad senaste tiden.

glömmer bort vad jag ska göra.

tror att jag gjort saker som jag absolut inte gjort.

och allt verkar komma från min mage.

sån konstig molande smärta som nästan

bedövar hela kroppen.

känner mig inte riktigt vaken.

gårdagen är ett exempel.

var helt säker på att jag ringt Yo.

sms:ade henne och undrade varför hon inte svarat.

jag hade väl inte alls ringt.

såna där småsaker hela tiden.

vilket känns ganska jobbigt.


hm.

får väl se om det blir någon förbättring.


nu plugga!


Ovido - Quiz & Flashcards