Alla inlägg den 5 februari 2011

neg

Av Singegerd - 5 februari 2011 20:14

ingenting smakar bra idag.

suck.

magen är inte alls bättre.

vad är det för fel?!

nu har jag mått så här i över två veckor.

mår illa. ont i magen. konstigt och obehagligt

tryck i magen som blir som smärtor ut i armar och ben.

blir nästan helt bedövad.

detta resulterar ju i att mitt humör verkligen är nere på

botten hela tiden.

känner mig ledsen och trött hela tiden.

vill inte älta det till folk hela tiden heller.

det finns de som har det värre.

låter mest som att jag bara gnäller ändå.


lördagkväll och jag är bitter på livet.

av många skäl.

vill inte tjata för mycket.

och jag står och trampar på samma ställe

som för ett år sedan.

detta är riktigt jobbigt.

även om ingen verkar tro det.

och här sitter jag i staden som gud glömde

och försöker ladda hem en film som går jäkligt trögt.

Ovido - Quiz & Flashcards