Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Singegerd - 8 februari 2011 21:07

drog mig iväg till stan för presentinköp till min kära mor.

hon fyller år på alla hjärtans dag.

men ska fira henne i helgen när jag kommer hem.

hittade väldigt fina presenter.

hoppas hon blir lika nöjd som jag.

strosade in på Indiska.

åh så mycket fint de fått in för våren.

hittade minst tre olika koppar/muggar jag vill ha.

vill ha vill ha.

man kan aldrig få för mycket koppar.

kanske kan blinka lite till P.


     

den till vänster är mitt måste.


nu ska jag dricka mitt goda te

och låtsas-leta lägenhet i Falun.


ser fram emot helgen.

Av Singegerd - 8 februari 2011 16:21

detta kommer aldrig gå.

suck.

blir så matt.

varför hade de inte kunnat dela upp tentan på två istället.

när man kollar de gamla tentorna blir man ju knäpp.

11 sidor!

blir så arg. för detta kommer ju göra att man får ännu

en omtenta.

bara för att deras upplägg är helt åt skogen.

tycker ju detta ämne är jätteintressant och roligt

och vill verkligen lära mig det.

men att lära sig 45 sjukdomstillstånd på någon vecka

är för mig helt omöjligt.

dessutom klarar jag inte av att sitta och läsa 24 timmar

om dygnet.

måste få äta, sova och vila huvudet lite.

dessutom har man väl ett liv utanför skolan också.

suck.

Av Singegerd - 8 februari 2011 08:49

de hade lagt ut information inför höstens VFU.

så roligt.

även om det blir 15 veckors praktik och väldigt

osäkert om vi flyttat till Falun då.

vilket kan resultera i att jag kanske måste

hyra något rum någonstans.

men men. får ta det då.

hur som.

VFU:n.

denna gång psykiatri och somatisk vård.

så himla spännande.

vet exakt vad jag ska välja.

hoppas bara jag får det jag väljer.


nu är det dags att fortsätta här.

Av Singegerd - 8 februari 2011 08:43

ska jag jag plugga.

som vanligt.

hela dagen.

valfritt seminarie på em.

men jag har inte hunnit kolla på fallbeskrivningarna förrän idag.

tror jag struntar i seminariet.

även om det kanske varit bra.

men måste sitta i min egen takt och plugga.

inte hunnit med allt jag borde innan fredagen.

och är jag med på seminariet försvinner ännu några timmar.

jag måste dessutom hinna ner på stan innan stängning och

hitta fin present till min fina mamma som fyller år snart.

får alltså hoppa träningen idag.

men men.

måste ta hela dagen till sjukdomslära och presentinköp.

vill inte stressa.

men blir ju så illa tvungen.


oroar mig en aning.

men är det så så är det så.

sen får vi agera utifrån det.


Ovido - Quiz & Flashcards