Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Singegerd - 4 februari 2011 08:01

seg morgon.

men idag blir det till att kämpa mot allt segt.

detta är ju ändå den roligaste/intressantaste kursen hittills.

måste verkligen sitta med näsan i boken hela dagen.

datorn kommer vara avstängd och mobilen på ljudlöst.

jäklar om jag inte får mycket gjort då.


gjorde god wok till lunch igår.

 

broccoli. paprika. lök. morötter. vitlök. kyckling.

skönt att min aptit sakta börjar komma tillbaka.

tränade på kvällen och även där kände jag att min

kropp kändes piggare än förut.

kunde verkligen jobba på ordentligt.

skönt!

blev gröt med aprikoser igår kväll också.

gott.

plus att jag känner att min mage mår bättre då.


kollade film igen.

en favorit i repris.

så rolig.

 

Jason Segel.

så bra.


  



nej nu ska jag stänga av här.


Ovido - Quiz & Flashcards