Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Singegerd - 18 februari 2011 17:45

en bra låt hjälper mig att förtränga att helgen bara kommer bestå av plugg.



gåshud.

Av Singegerd - 18 februari 2011 14:36

alltså jag är inte effektiv idag.

suck.

pluggar lite.

plockar lite.

pluggar lite.

äter lite.

pluggar lite.

målar lite.

men så fort jag sätter mig och försöker vara effektiv

blir jag så satans trött så jag nästan somnar.

jag skäms.

dumt.


men nu måste jag iaf vara effektiv i 50 min till.

sen ska jag städa, duscha och gå till ica för

att unna mig lite choklad till kvällen.

det måste jag få.

sen måste jag börja fixa med middagen

så jag också får kolla på "på spåret" ikväll

utan att stå med halva kroppen inne i köket.

tänker sminka mig lite extra och sätta på mig

något fint ikväll. blir trött bara av att se mig själv

i spegeln nu för tiden.

äntligen målat naglarna igen också.

ny färg.

gilla.

 


nej nu stängs datorn av.

     

Av Singegerd - 18 februari 2011 08:50

har sovit så otroligt dåligt i natt.

låg och grubblade halva natten.

blir så upprörd och orolig.

något måste ju göras.

pratade om det med med S igår och

hon tyckte också allt var helt fel.

suck.

förstår inte hur folk orkar.

pengar pengar pengar.

då tror folk tydligen att man kan göra vad och hur som helst.

och de glömmer bort dem som inte har pengar.

man ska aldrig glömma bort vart man kommer ifrån.


Sofie kom förbi igår.

fikade te/kaffe och semla.

riktigt trevligt med besök.

och nej. vi vill aldrig flytta tillbaka.

jag skulle självdö.


 


sen målade jag äntligen klart byrån.

fortfarande lite flammig på vissa ställen.

men tror inte jag ska göra något åt det.

ser lite mer sliten ut vilket jag gillar.

ska rådfråga "målaren" i familjen och se vad han tycker.

senare ska jag sätta på de nya knopparna.

kommer nog bli bra.


ikväll blir det god mat och "på spåret".

enda roliga denna helg.

för resten av dagarna kommer bestå av intensivplugg.

tycker ingenting fastnar dock.

hur gör man?

jag läser och läser.

suck.

så orolig inför måndagen.


Ovido - Quiz & Flashcards