Alla inlägg den 7 februari 2011

hm

Av Singegerd - 7 februari 2011 12:27

när jag går igenom gamla inlägg så inser jag

att de flesta handlar om mat/bakning eller skolan.

skolan förstår jag med tanke på att hela mitt

liv kretsar kring denna utbildning.

men mat. haha.

ja. jag älskar mat.

både att äta och laga.

och bakning. min stora passion.

skulle kunna ägna dagarna åt att baka och laga

mat om det inte vore för att jag gick i skolan.

egna recept. mammas recept.

kusiners recept. morbergs recept.

underbara mat.

det är livet det.


   



   


MAT


Av Singegerd - 7 februari 2011 10:30

förbjudet med choklad på vardagarna.

men med denna press och stress inför

tentan på fredag så måste det finnas

undantag!


suck.

försöker peppa mig själv

och tänka positivt.

men det är jäkligt svårt när man bara

hunnit ta sig igenom hälften av alla

sjukdomar vi ska kunna tills på fredag.

man undrar ju om man har läshuvud för detta.

tycker ju att det är jätte intressant.

men när det är så mycket på så kort tid kan

jag omöjligt komma ihåg något alls.

satans fb också där flera klasskompisar

skriver hur mycket de pluggar.

sämst som vanligt.

blä.


dessutom ringer telefonen stup i kvarten.

gör ju inte stressen bättre.

svarar dock inte.

så ge fan i att ringa snälla människa!


15 min paus nu.

bädda säng och gå på toaletten.

sen sätta sig igen.


Av Singegerd - 7 februari 2011 08:24

fick ett fint kort på posten.

det vankas bröllop i maj.

 


ser verkligen fram emot att fira Anna och Jons stora dag.

nu måste man bara hitta en klänning.


då har man två spännande och roliga saker att

se fram emot i maj.

bra pepp för skolans hårda slit.

Av Singegerd - 7 februari 2011 08:17

veckan i bilder.

mestadels från helgen då veckan bara bestod av 2 saker.

tentaplugg och magvärk.


   


 


sen kom helgen.

     

 

middag i P´s smak.

hemmagjorda hamburgare.

morbergs recept. GÖTT!


      

bakade semlor.

söndagslyx.


 

fick blommor av min kärlek.


såg även bra film i helgen.

"the kids are all right".

riktigt bra!




Ovido - Quiz & Flashcards