Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Singegerd - 20 februari 2011 15:39

nu är helgen snart över.

vilket innebär att måndagen snart är kommen.

vilket betyder muntlig tenta.

så orolig och nervös så jag mår illa.


fredag kväll bestod av tacos och på spåret.

invigde en klänning jag fyndat på rean tidigare.

den gillade jag verkligen.

skönt med klänning som var lite längre än vanligt.

   


frossade i kinapuffar och drack gott te.

kollade hemsk film som jag mest sov till.


lördagen bestod av så mycket sol

att jag tvingade upp min man i tid.

ute hela dagen.

strosade lite på stan.

lunchade på Nancy´s.

 

hittade äntligen en tavla till v-rummet.

riktigt fin.

knallade hemåt igen.

P försvann på fest.

jag satte mig med böckerna.

INTENSIV-plugg i tre timmar utan paus.

var riktigt nöjd efteråt.

kastade ihop en hyfsad pasta och kollade tv.

unnade mig lite godis igen.

var ju ändå lördag.

började kolla film men somnade i soffan efter en kvart.


idag var det lika soligt igen.

tog mig en lång promenad på 1,5 timme.

riktigt skönt. hittade lite fina områden.

mötte även tre fina råddjur.

knallade bara 5 meter ifrån mig och inte ett dugg rädda.

ingen kamera. typiskt.

väl hemma blev det en dusch, rester från igår och lite

Frasier.

nu har P äntligen vaknat.

som straff ska han få fixa middagen.

jag ska sätta mig med böckerna igen.

satsar på 4 timmars intensiv pluggning.


häpp.



Av Singegerd - 20 februari 2011 15:36

 

efter första målningen.


  färdig.  


 

nya knoppar.

Ovido - Quiz & Flashcards