Alla inlägg den 17 februari 2011

ego

Av Singegerd - 17 februari 2011 11:41

allt ska man då få göra själv.

konstigt hur livet kan vara så jäkla enkelt för vissa.

själv stressar man halvt ihjäl sig för att få dygnets timmar

att räcka till.

och alltid verkar tydligen mina saker inte ens hälften så

viktiga som andras.

ska också bli lika egotrippad.

men

Av Singegerd - 17 februari 2011 08:27

färgen tog slut igår.

när jag kommit halvvägs med byrån.

suck.

alltså måste jag ta mig till färgbutiken idag

så jag får måla klart byrån ikväll.

typiskt.

det jag hann måla blev iaf jättebra så det räckte med

två lager färg iaf.

köpte nya "knoppar" igår också.

inte riktigt vad jag tänkt mig men tror

det kan bli jättefint ändå.


gårdagskvällen bestod av tvätt tvätt tvätt.

och en timmes träning.

riktigt skönt.

får besök av S ikväll istället.

trevligt.


dagen kommer bestå av fortsatt plugg inför

muntliga tentan på måndag.

och förhoppningsvis en färdigmålad byrå.


Ovido - Quiz & Flashcards