Alla inlägg den 10 februari 2011

fan

Av Singegerd - 10 februari 2011 11:52

allt prat om att inte stressa.

jo men visst.

sammanbrott deluxe.

jävla tenta.

fansskitbajshelveterövidotifan!

så jä*vla trött på dessa omtentor.

har pluggat som en jävla dåre i flera veckor.

men inte kan man få göra något bra för det.

Av Singegerd - 10 februari 2011 08:10

längtar så tills tentan är över.

då bär det av hem till familjen.

ser så fram emot denna helg.

ska passa på att vara ute så mycket jag hinner.

hoppas på sol.

saknar att ha nära till naturen.

så skönt att gå långa skogspromenader.

att bo i en grå stad som denna är inte jag.

blir sjuk av det.


ska verkligen ta vara på helgen med min familj.

ska som sgat även träffa lite vänner.

lördagen blir en fullspäckad dag.

men bara trevligheter.

hem till min Anna för te och massa tjål.

fika med Kristin och kolla hur husbygget går.

och även en dejt med Cam ska klämmas in.

får gå upp i tid så man hinner med allt.

sånt ger mig ny energi.


 


Av Singegerd - 10 februari 2011 08:04

suck.

och jag har inte alls hunnit så långt som jag

hade hoppats med sjukdomsläran.

fortfarande inte hunnit gå igenom alla hjärtsjukdomarna.

hade dessutom tänkt att hinna gå igenom en gammal tenta

också för att få lite koll på vad som komma skall.

men men.

ska sätta mig nu och verkligen hets-plugga fram till tolv.

måtte jag bli klar med resterande sjukdomar då.

sen göra lunch.

plocka och fixa med grejer som jag ska ha med

mig hem över helgen.

duscha.

ta pendel mot centralen och sen vidare på en

buss mot Falun.

typiskt att det blev bussresa igen.

kan inte plugga då.

åksjuk.

men ska försöka lite.

kommer fram vid halv nio så då blir det att sätta

sig och repetera allting.

och som "tur" är börjar inte tentan förrän 13 imorgon

så då hinner man läsa hela fm.


försöker att inte stressa.

hittills har det gått relativt bra.

det enda jag kan göra är mitt bästa.

och ju mer jag stressar ju snurrigare blir jag.

får väl ägna hela våren åt omtentor hit och dit.

men klar innan sommaren ska jag då bli.

punkt slut.


Ovido - Quiz & Flashcards