Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Singegerd - 6 oktober 2010 15:27

pluggat.

ätit lunch.

STORstädat.

nu är det dags för en dusch.

sen får vi förhoppningsvis låna en bil så vi kan åka och storhandla.

annars blir det bussen.

vilket är mindre kul.

Av Singegerd - 6 oktober 2010 10:24


Av Singegerd - 6 oktober 2010 10:21

jag vill ha tillbaka min gamla S.

jag vill komma till bandhagen och äta tacos och

dricka folköl och håna folk som är med

i IDOL.

skratta åt eddie murphy-filmer och tycka att livet är allmänt bra.

prata gamla minnen för att det är roligt.

inte för att vi behöver fly verkligheten.


förbannade jävla skit cancer som har kommit och förstört allting.

fan ta dig.

Av Singegerd - 6 oktober 2010 10:07

nu är jag hemma.

hemma hos min älskling.

hemma med mina grejur.

min mat.

min säng.


inte bloggat på väldigt länge pga dator som fått virus.

inte ens nu är den fixad så sitter med P´s dator.

så alla kort jag tagit senaste veckan kommer som en bomb senare.


så.

1,5 vecka borta.

27-års fest hos Pern. väldigt trevligt.

musik och prat med Cam. fintsomsnus.

hem till mamma över helgen. mys.

skogspromenad med hundarna. härligt med höst.

plugg med J. mest prat och mat. men lite plugg också.

iväg till Falun.

plugg plugg plugg.

träffa Yo. kändes som förr.

praktisk examination. GODKÄND. nöjd!

fick ge insulin. gick som smort.

skriftlig tenta.

kunde allting. kändes VÄLDIGT bra.

hoppas på bra resultat nu.

en fri helg. inget plugg.

lugn fredag.

middag med svärföräldrarna och IDOL sen somnade jag i soffan.

på natten kom P. kärlek.

lördagen tillbringade vi i Rättvik. marknad och hälsa på p´s mormor.

färska munkar. hallåå.

på kvällen blev det bowling och öl med flertal människor.

jobbigt avslut men mestadels en bra kväll.

jag är dock kass på bowling.

trevligt att träffa folk.

kändes som förr.

igen.

söndagen. väldigt lugn. sov extremt länge.

kramade min man.

han åkte hem till sthlm igen.

jag gick på bio med R. "Wallstreet". väldigt bra film.

även om jag inte fattade ett skvatt när de snackade börsen hit och dit.

nästa gång ska vi dock ta en middag istället. hann ju inte prata ett skvatt. haha.


i måndags började jag en ny kurs.

halva klassen bara eftersom resten är ute på praktik.

par-arbete. litterturstudie.

jag och Jonna slog våra kloka huvuden ihop.

detta ska nog gå.

relativt lugn kurs om man jämför med förra.

skönt. inte lika många resor.

behöver vara hemma lite.

sen blir det ju fem veckors praktik i dalarna så.


nu är jag dock hemma som sagt.

kom hem igår kväll.

underbart.

även om lägenheten behöver en extrem storstädning.

men jag är hemma iaf.


ätit en lång frukost. fastnade framför frasier på datorn.

ingen tv på ett tag nu så får kolla på datorn. trök.


nu har jag dock slappat alltför länge.

men fick det idag faktiskt eftersom jag varit borta så länge.


nu blir det föreläsning på datorn.

sen storstädning. storhandling.

allt är stort idag.



Ovido - Quiz & Flashcards