Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Singegerd - 31 oktober 2010 22:47

en lugn helg.

P köpte nya fina skor.

jag fick byta min trasiga blus. hel nöjd!

nu ligger man till sängs och ska försöka sova.

ensam. P for till Falun idag.

stor dag imorgon för honom. puh.

jag blir nervös.

vågar inte tänka.

det får vi göra när vi vet.

så mycket kommer hända i såna fall.


tycker inte om att sova ensam.

är väldigt upp och ner i humöret ändå just nu inför

de fem veckorna som ska spenderas hemifrån.

varje minut räknas nu.

vill inte.

hur ska jag kunna koncentrera mig och göra en bra praktik

eller plugga ordentligt till omtenta när jag kommer längta så efter P?

längta efter mitt.

vill inte vara inneboende.

orolig.

så himla mycket att tänka på de närmaste veckorna

så jag vet inte vart jag ska börja.


imorgon ska även jag till Falun.

dit imorgon.

hem på tisdag.

klipptid kl 14. väldigt positivt.

hinner äta med min man innan han ska ta tåget hem till sthlm igen.

sen på tisdagen vankas det examination hela dagen innan jag tar tåget tillbaka.


nu släcker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards