Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Singegerd - 19 oktober 2010 16:46

trött.

det tre timmar långa seminariet var väl inte direkt givande nej.

läraren hade gärna kunnat styra upp det hela lite bättre tycker jag.

suck.

var helt färdig efteråt.

tog paus och lagade lunch.

panerade torsk och stuvade spenat. Gött!

nu är man mätt.

somnade till en sväng i soffan efter maten.

gjorde sedan ett ryck och läste ännu en artikel.

men nu är min hjärna helt färdig.

ringde mormor och morfar och småpratade lite.

nu ska jag ner i tvätten och sen på med regnkläderna och

ut på en rejäl långpromenad.

får bli det istället för gym. behöver luft!


ikväll är det P som äger tv-dosan. det enda jag ska se är "halv 8 hos mig".

annars blir det nog discovery/animal planet/simpsons resten av kvällen.

tur jag har en hel del annat att fixa med.

ska försöka läsa en till artikel och pyssla lite med Sicilien-korten som kom igår.


då så.

tvättstugan var det ja.

Av Singegerd - 19 oktober 2010 11:16

orka.

vilket jevla seminarium. jesus.

och allt annat.

folk. va fan.

nu struntar jag i det.

Av Singegerd - 19 oktober 2010 08:39

lite snuvig idag.

kändes igår med.

hoppas det bara är lite höstsnuva och ingen förkylning som är på G.

riktigt ruskväder idag.

blåser och regnar.

men det gör mig inte så mycket.

ska strax sätta mig och läsa igenom inför seminariet som sätter igång klockan 10.

så mellan 10-13 har man fullt upp.

sen ska jag försöka läsa mig igenom ännu en artikel innan "skolan slutar" för idag.


annars är väl planerna relativt lugna för dagen.

plugga på dagen.

sen träning 1 timme och sen vidare till tvättstugan resten av kvällen.


ska ringa mormor i em.

drömde om henne i natt och blev lite orolig.

länge sen jag pratade med henne eller morfar.


kollade precis klart på 4e säsongen av "vänner".

hade planer att knalla hem till Z ikväll och hämta några säsonger till men insåg precis att hon skulle åka bort. typiskt.

vad ska jag nu titta på?


nu ska jag kolla triss-skrap på tv innan jag borstar tänderna.

Ovido - Quiz & Flashcards