Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Singegerd - 25 oktober 2010 12:31

så där.

då har jag läst igenom vårat arbete. gjort lite anteckningar.

då var nästa stopp matten.

men tänker faktiskt ta en lunchpaus först.

huvudvärken hänger fortfarande i min panna.

kan ju hoppas att lite mat råder bot på den.

idag; stuvade makaroner och falukorv.

inte speciellt spännande men det var vad skåpen

hade att erbjuda så här innan handling.

riktigt stolt över mig/oss denna månad.

det ENDA vi gått och köpt efter storhandling

är mjölk, en kyckling, tacos-ingredienser och godis.

allt annat har vi haft hemma så vi klarat oss.

bra jobbat.


nu måste jag röra i kastrullen så inte makaronerna blir fördärvade.

förresten så har jag en brevvän.

eller mailvän kanske det ska heta.

roligt.

Av Singegerd - 25 oktober 2010 11:09

skickat iväg personligt brev till praktiken.

nu ska jag skriva ut arbetet och läsa igenom.

sen blir det matte för hela slanten.

om huvudet blir bättre.

har sån tryckande huvudvärk som vägrar ge sig trots vatten och alvedon.


Av Singegerd - 25 oktober 2010 09:28

måndag morgon.

all snö som kom i fredags har försvunnit.

men idag verkar det relativt kyligt iaf. frost överallt. det gillar jag.

trots massa neg i lördags så slutade helgen bra.

varit ute och gått många långa promenader senaste tiden.

älskar hösten. bästa tiden att vara ute och gå.


ska sätta mig och betala räkningarna nu innan det är dags att börja plugga.

idag ska jag läsa igenom vårat arbete och kolla vad som behöver ändras.

sen ska jag försöka plugga lite matte också.

måste lära mig det här!


tror inte jag kommer hinna träna i em då jag har x antal andra grejur att fixa med.

men.

ska iväg och handla på ICA Maxi så tar en  rejäl promenad

dit och sen tar jag bussen hem. alltid något.


nej nu finns det inte så mycket mer att skriva.

Ovido - Quiz & Flashcards