Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Singegerd - 14 oktober 2010 23:22

är inne i en period där jag saknar mycket.

min mamma.

saxberget.

gamla goda tider.

gamla vänner.

falun då.

gammal musik.


inte för att min sits idag är dålig.

absolut inte.

jag tragglar vidare med min utbildning som jag ändå vill ha.

jag har min P som jag aldrig vill vara utan.


ibland finns det bara stunder då man blir lite nostalgisk.

Av Singegerd - 14 oktober 2010 23:16

nedbäddad och redo att sova.

onödig resa till falun idag.

men men.

nu är jag hemma iaf.

matt på saker och ting.

att jag inte bara ger mig.

som jag och fröken Boccaccio diskuterade förut.

varför anstränga sig till tusen när man inte får hälften tillbaka.

ändå fortsätter man.

nej from imorgon är det dags att ge sig.


Ovido - Quiz & Flashcards