Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Singegerd - 11 oktober 2010 17:00

bullarna står på jäsning.

strax ska de in i ugnen.

allt tog mycket längre tid än planerat så nu sprack min "core-träning".

får bli ett vanligt gym-pass helt enkelt.

"smakat" alldels för mycket på bulldegen också. barn som man är.

så nu mår jag illa. inte bra.

tur man ska iväg och träna snart så man får svettas bort jäsningen.


ikväll är det tv-som gäller.

ensam hemma som sagt och ska kolla på sånt som bara jag tycker om.

halv 8 hos mig.

sommarpratarna.

the good wife.

lite sällskap.

känns som om jag är med i "bröllopsfotografen".

mamman med överstrykningspennan.


nu ska bullarna penslas och pärlsockras.


Av Singegerd - 11 oktober 2010 12:23

ont i huvudet.

läst en artikel hittills.

går lite trögt då den är på engelska.

läst den två gånger bara för att riktigt fatta vad de handlade om.

men nu tror jag att det är dags för en lunchpaus.

kanske jag får mer energi sen.


funderar över en sak.

googlar och blir mer fundersam.

hm.

kan det stämma eller inbillar jag mig?

Av Singegerd - 11 oktober 2010 10:19

idag var jag trött.

var uppe alldeles för länge igår.

ikväll blir det andra bullar.

tillät mig dock att inte sätta igång med skolan förrän kl 10:00.

så kunde iaf sova till 7:45. sen var det bara att kliva upp och försöka vakna.

ska läsa 2 artiklar idag. eller minst 1 iaf.

men får jag båda lästa idag är jag nöjd!

ska försöka plugga lite matte på em också.

en kreativ dag ska detta bli.

när jag sedan slagit ihop böckerna för idag blir det bullbak och ett ordentligt träningspass.

i vilken ordning det blir får tiden helt enkelt utvisa.

bullar ska iaf bakas och min kropp ska få svettas lite.


P jobbar kväll denna vecka vilket betyder att jag bestämmer tv-programmen.

en positiv sak med att sitta ensam om kvällarna.

fast blir trökigt i längden.


nu ska jag läsa.


Av Singegerd - 11 oktober 2010 00:28

en bra helg.

fredag bestod av god mat med min kärlek, idol och gotte.

lördag bestod av lång sovmorgon, stros inne i sthlm, middag med svärföräldrarna.

söndag bestod av lång sovmorgon igen, städning, kvalitetstid med S, "ensam mamma söker" och x antal praliner.


jag är nöjd. och relativt utvilad.

förstår inte hur jag kan vara så trött.

eller har mina aningar med tanke på min magvärk.

en rejäl magkatarr är i antågande.

där fick jag för min stress.

hursom.

jag gillar att hänga i bandhagen. prata och dricka te.

en sann vän vet vilka praliner man gillar.


nu är klockan väldigt sent.

ska dra med mig min man och lägga mig.

imorgon är en annan dag.

läsa står på schemat.


några bilder från gårdagen.

     


   


 


    


             

Av Singegerd - 11 oktober 2010 00:26

rättviks marknad. fikapaus. häng. bowling.


             

         

   

Av Singegerd - 11 oktober 2010 00:23

att studera med J.

     

Av Singegerd - 11 oktober 2010 00:21

från hembygden.

           

tycker jag mycket om.

Av Singegerd - 11 oktober 2010 00:19

kalas i västerås med vänner.

i bilder.

                               

Ovido - Quiz & Flashcards