Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Singegerd - 23 oktober 2010 19:43

som om det inte vore nog ändå så spelar

grannen så hög musik så porslinet skallrar i skåpen.

Av Singegerd - 23 oktober 2010 19:34

är arg. ledsen. besviken. sårad.

och ändå kan inte människan förstå att den betett sig illa.

usch.

orkar inte skriva mer.

då var denna helg förstörd då.

Av Singegerd - 23 oktober 2010 12:02

gick en lång promenad i solen och snön.

mötte upp P som gick hem från jobbet.

         

var så skönt ute. hade gärna kunnat vara lite kallare dock. men men.


gick sedan hem och tog det lite lugnt.

duschade och fixade och sen ner på stan en vända.

kollade runt lite på olika affärer.

tråkigt att inte kunna handla något.

införskaffade det som fattades till middagen.

sen hem och lagade tacos.

P hade även köpt varsin god öl.

 

blev besviken på tacos dock.

hade köpt ICA´s tacosås. stark.

smakade INGENTING. var som ketchup.

usch va sur jag blev. vill att tacos ska vara starkt.

hur som.

sen blev det gotte och IDOL.

eftersom P är totalt ointresserad fick jag sms:a

för att diskutera deltagarna med någon.

Yo kunde dock inte svara med sms:ade ändå.

Cam ringde upp i pauserna och vi diskuterade. viktigt.

rätt person åkte ut.

många förvånade mig igår.

sen kollade vi "Skavlan".

väldigt bra gäster.

håkan sjöng på slutet.


mardrömmar i natt och vaknat flera gånger. hm. stress antar jag.

vaknade klockan 8 och var pigg.

men låg kvar ett tag ändå.

stressad över skola, praktik, julen m.m

funderar över det här med "klasskompisar".

alla har någon de tyr sig till.

jag har nog inte det.

samtidigt tror jag inte någon tyr sig till mig heller.

borde jag anstränga mig mer?

vet inte.

är ju ändå studierna som är viktigast och jag har mina vänner.

men men.


nu då.

ätit frukost. diskat.

kollar "mary poppins".

skulle vilja ta en promenad.

men vet ej om jag hinner.

ska in till stan på em och träffa fröken Davhu.

sen ska jag och P förmodligen gå på bio.


dags att fortsätta dagen.



Ovido - Quiz & Flashcards