Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Singegerd - 3 maj 2010 07:19

helgen kom och gick väldigt fort.

anser inte att jag hunnit vila så pass mycket som jag borde.

men men.

hann göra massa annat.

firade valborg med min man.

åt god middag och kollade brasa.

tog en heldag inne i sthlm och strosade runt på skansen

och andra mysiga kvarter.

värk i ben och fötter efter den dagen men helnöjd ändå.

så undebart med vår.

söndagen bestod av massa sol.

strosade alene på stan medans P var på fotboll.

inhandlade lite viktiga saker och unnade mig äntligen en av klänningarna.

om det är det enda jag kommer ha råd att köpa mig denna sommar är jag mer än nöjd!

satt och avnjöt en god hemmagjord tonfisksallad på balkongen efteråt.

jag som inte trodde solen skulle ta något.

men hej när jag fick se min raggarbränna på armarna sen.

hoppas dock att solen tog lika mycket på ansiktet. kunde inte urskilja så mycket igår.


älskar våren och att jag kunde använda mina älskade jeansshorts

 för första gången i år.

     

denna klänningen blev det.

SÅ nöjd.


idag blir det föreläsningar x3.

suck.

min oppep inför allt fortsätter.


men har lite roligheter att se fram emot.

buss till dalarna och träffa maddan på onsdag.

skola i falun på torsdag.

Lady G med Yo på fredag.


om skolan flyter på kan detta bli en bra vecka.



Ovido - Quiz & Flashcards