Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Singegerd - 27 maj 2010 10:22

en poäng under G.

sjukt svår tenta så jag hade panikångest på slutet.

ännu en omtenta.

börjar helt ärligt fundera om det är värt det.

ångest. stress. dumförklaring gång på gång.

och inga pengar.

ska jag ha det så i 2,5 år till?


fick alltså ännu en omtenta nu.

på tisdag. kul.

och sen den andra på torsdag.

jag som  skippar den "vanliga" tentan på onsdagen för att få mer tid till torsdagens omtenta.

hur ska jag hinna någonting?

känns som att jag måste ändra mina planer om att åka hem.

suck.

kommer behöva plugga hela helgen.

fan.


måste verkligen tänka över om detta är något jag vill göra.



Av Singegerd - 27 maj 2010 07:42

håller tummarna för min älskling.

hoppas hoppas hoppas.

Av Singegerd - 27 maj 2010 07:26

ute skiner solen.

har precis ätit en rejäl frukost bestående av:

grönt te (blå passion).

Yoghurt och müslie.

2 knäckebrödsmackor med rökt skinka.

proviva jordgubb.

gött.


idag är det tenta på schemat.

måste måste måste klara den.

ont i magen.

efter tentan ska jag fräscha till mig för att möta Z på stan och luncha.

får ta mina 50 kr jag fick för en kavaj jag sålde på tradera.

trivsamt iaf.

fint väder också som sagt. det är bra.

efter lunchning blir det träning.

sen hem och tvätta/städa.

så ser min torsdag ut.

ska nog försöka få med min P ut på en kvällspromenad också.

måste passa på när det är fint väder.


igår var det dags för första avsnittet på sista säsongen av Nip/Tuck.

en av de bästa serierna som någonsin skapats.

väldigt bra avsnitt igår.

vill ha alla säsonger.

den och Satc-boxen.

skulle göra sig fina bredvid mina frasier-säsonger.

kanske kan bli något att önska sig i födelsedagspresent.

vem vet.


långsamtal med Y igår. 1 tim 13 min.

ett bra samtal.


fick mail från min gamla chef.

hade mailat henne angående extrajobb i sommar.

trots att jag förklarade in i detalj att jag bara först och främst kan jobba helger och någon dag extra. så verkar det som att hon tror jag ska börja gå på schema igen.

krångel redan innan man ens börjat.

skickade ett svar där jag förklarade igen hur jag kunde jobba.

hoppas hon förstår nu och inte blir sur.

behöver verkligen jobba extra där.

även om det tar emot så djävulskt.

men.

pengar pengar pengar.


exakt en vecka kvar av denna termin.

galet.

Ovido - Quiz & Flashcards