Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Singegerd - 20 maj 2010 10:05

Klarade tenta.

känns väldigt bra.

bara 2 tentor kvar innan det är dags för sommarlov.


Av Singegerd - 20 maj 2010 07:10

torsdag morgon.

sitter på balkongen och lyssnar på fågelkvitter.

somnade före tio igår men ändå var jag tröttare än vanligt idag. hm.

sov kanske för mycket tror jag.

försöker bli pigg inför tentan som infaller sig klockan nio.

noll förberedd. inte bra alls.

dock tror jag resterande av klassen är lika oförberedda.

alla har verkat sega och trötta denna vecka så.

men det måste gå bra. press press press.

ska strax ringa och kolla så C är vaken.


fick ett samtal i natt.

min kära vän.

jag önskade så jag kunde göra någonting.

känns som man bara säger korkade saker.

men jag finns här för dig iaf.

hela livet!

och självklart ska du få vara ledsen.

detta är en fruktansvärd sak att gå igenom.

ibland kan det hjälpa att bara få gråta ut.

ska baka bullar ikväll.

sen ska jag ta med mig en eller två påsar och åka och

 ge min vän och hennes sambo.

visst det är bara en påse bullar.

men jag har bakat dem med kärlek iaf.

nåt vill jag kunna ge er.


nu blir det till att borsta tänderna.





Ovido - Quiz & Flashcards