Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Singegerd - 5 maj 2010 14:32

precis kollat film på dissektion av lunga/hjärta/lever/njurar.

det blir min morgondag.

spännande.


sommarjobbet fixat.

extremt dplig lön.

usch rent ut sagt.

men måste ju ha ett jobb och detta var det enda som fanns att få.

well.

hemtjänsten i s-tälje var vad det blev.

kommer förmodligen jobba hela sommaren.

med paus för sicilien och 2 veckors paus innan skolan sätter igång igen.

måste faktiskt få vila också hur mycket jag än behöver pengarna.


fixade en liten överraskning åt min man

som han får se när han kommer hem från jobbet.

chips och dipp.

hoppas det muntrar upp.


nu ska jag knyta på mig conversen och knalla mot bussen.

falun it is.


Av Singegerd - 5 maj 2010 07:35

sovit för lite timmar i natt.

helt seg.

pratade länge med min kärlek som oroar sig och stressar upp sig för mycket.

allt löser sig min älskling.


träffa enhetschef för sommarjobbet idag.

hoppas verkligen det är så säkert som hon lagt fram det.

och att jag kan styra när jag vill jobba som jag planerat.

behöver verkligen jobba så fort skolan slutar.

pengar!

veckorna innan skolan börjar igen vill jag då vara ledig.

någon form av sommarlov ska jag då ha.

speciellt då vi bokat resa en vecka.

lite nervös i magen.

men det ska väl gå bra. puh.


tar tåget till falun ikväll.

dissektion av hjärta/lungor och seminarie imorgon.

åker tillbaka hem direkt efteråt.

mycket att stå i.

blir till att plugga på tåget både dit och hem.

kommer bara hinna plugga på fm på fredagen. om jag ens hinner det.

så är tvungen att ta söndagen till studierna också om jag ska hinna allt.

vid 14-tiden på fredag anländer Yo och J.

på kvällen blir det Lady Gaga för hela slanten.

försöker ladda men skola tar upp all tid.

men då jevlar ska jag vara laddad.

så satans kul!


nu dusch och fix innan jag ska knalla iväg.




Ovido - Quiz & Flashcards