Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Singegerd - 25 maj 2010 19:55

5481 kr.

det är vad jag har att leva på fram till den 25 juli.

och då ska jag betala räkningarna nästa månad +storhandla mat för juni och sen juli. åka tåg till och från dalarna för tenta nästa vecka.


kul.

det fattar ju en get att det inte kommer gå runt.


nu dusch. sen kolla allra sista avsnittet av LOST.

men inte ens det känns spännande längre.

musten gick liksom ur mig.



Av Singegerd - 25 maj 2010 14:05

noll motivation med pluggandet just nu.

segt att koncentrera sig när det bara är 1,5 vecka kvar innan sommarlov.

varit effektiv hela fm.

men em blir det nog inget av med.

pratat med C i en timme på telefon.

ska diska undan lunchen och installera nya bredbandet.

känns som att energin försvann där.

ska pallra iväg för träning kl 16.

well.

är väl så ibland.

ligger inte efter iaf. snarare före. vilket känns bra.


orka byta vänner som man byter trosor.



Av Singegerd - 25 maj 2010 08:36

hittat flera underbara lägenheter i falun.

tänk om man hade pengar och min man fick ett jobb där.

då kanske.


http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3PAQM0KN7LLVFE8B

(favoriten. eftersom en 3a vore det ultimata)


http://www.hemnet.se/beskrivning/684112?r=3

(väldigt mysig och fin. vitt vitt)


http://www.hemnet.se/beskrivning/687028?r=3

(så vacker. lite knepig planlösning dock)


http://www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.aspx?objectid=3P5B5KDT7AOGLVPD&referrer=svenskfast

(lägenheten är väl okej. tokgillade dock uteplatsen)


http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3P92DV81HO67O6QU

(väldigt trivsam planlösning)


Av Singegerd - 25 maj 2010 07:54

vill ha massa nya klänningar och skor.

suck.

avundsjuk på alla som kan shoppa.

Av Singegerd - 25 maj 2010 07:35

tisdag idag ja.

regnar ute.

bra egentligen.

då får jag lugn och ro när jag ska plugga och ingen press om att jag måste ut i sola.

fortsätter med immunologin idag igen. tenta på torsdag.

ingen C att bolla med. trök!

ska nog ringa henne idag iaf och bolla om annat.

hon är ett bra bollplank.


färgade håret igår. blev så nöjd.

innan tänkte jag att jag skulle tagit en ljusare brun nu under sommaren.

men NEJ. detta är min färg.

håret blir så blankt och fint och ser nästan lite slingat ut.

väldigt nöjd!


annars bestod inte gårdagen av mycket.

hade sjukt ont i ryggen hela dagen så hade svårt att koncentrera mig.

lämnade foto på mitt sommarjobb.

ska ju ha en snygg namn/fotobricka på mig när jag jobbar.

sa till att jag ej kunde jobba något i den sena perioden pga tenta.

chefen tog det med ro så det kändes bra.

sa till att jag kunde jobba hur mycket som helst

from nästa måndag tills jag åker på semester v.30

jag behövde inte oroa mig sa hon. de skulle nog hålla mig sysselsatt.

med tanke på att lönen är sådär så behöver jag verkligen jobba mycket!

hoppas det är ett bra ställe.


tog det lugnt på gymmet.

ville ej pressa rygg för mycket nu när det är snett.

försökte mäta lite själv.

om det stämmer har jag 1,5 cm förskjutning på högra sidan av bäckenet.

känns väl. inte okej.

mamma skulle försöka ordna så jag får träffa sjukgymnast när jag kommer hem nästa vecka.

blir till att rycka rätt.


bullar och te framför teven på kvällen.

kollade bakom satc2. roligt.


tänker mycket på min mormor idag.

inlagd på sjukhus igen.

måtte du få må bra mormor <3

du som alltid hjälpt alla.


nu ska jag dricka upp mitt te.





Ovido - Quiz & Flashcards