Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Singegerd - 14 maj 2010 08:03

   har enormt mycket att blogga om. ladyG. skola.

livet i största allmänhet. sommaren.

men har inget internet för tillfället och lånar just nu P´s dator för studierna

men var bara tvungen att snabbt gå in och göra ett inlägg.

men nästa vecka blir det uppdatering utav bara sjutton.

nytt bredband har man då också.

billigt och förmodligen bättre än tidigare.


har dock ett dilemma.

jag behöver tips och råd.

letar klänning inför min väns bröllop i höst.

vill vara ute i god tid.

har hittat några alternativ.

men ingen som riktigt känns rätt.

vet nog varför.


detta är anledningen.

VILL HA!

detta är verkligen min drömklänning.

men den finns bara att beställa på en sida från england.

och kostar mellan 600-700 kr med frakt.

och de pengarna har inte jag.

inte nu iaf.

kanske efter sommaren när man jobbat en aning.

men då är säkert klänningen slut.

suck.

kommer aldrig hitta någon liknande i sverige.

har någon något tips på vad jag kan hitta nåt liknande eller vad jag ska göra?

som sagt.

den perfekta klänningen att ha på min bästa väns bröllop.


nu mikrobiologi.

Ovido - Quiz & Flashcards