Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Singegerd - 19 maj 2010 07:35

när jag åt min frukost på balkongen idag kunde jag inte låta bli att längta till Gotland.

underbara ö.

frukost ute i trädgården varje morgon och sen ett dopp i havet.

längta.

tänk om man fick åka dit i sommar igen.


frukost i "vår" trädgård.

     

bad varje dag. 

Av Singegerd - 19 maj 2010 07:23

  underbara väder denna vecka.

kunnat sitta ute på balkongen och plugga varje dag.

underbart!

dock vill man ju helst bara sola men har ändå lyckats läsa en hel del. stolt över mig själv.

igår kväll gick jag och min man ut på en härlig kvällspromenad i solen.

så himla skönt.

doftar ljuvligt ute och det bara spritter i kroppen.

älskar försommaren.

en av de bästa årstiderna.

allt blommar och slår ut.

idag satt jag tom på balkongen och drack mitt te på morgonen.

blir alldeles salig.

nu fattas det bara en redig grillpremiär.

eftersom vi bor i en lägenhet med balkong så har det inte blivit av än.

men hoppas att det blir grillat på fredag.

ska proppsa på att vi ska köpa en kolgrill trots att vi inte har en uteplats att ha den på.

får väl låsa in den i cykelförrådet varje kväll.

nu blir det lite fix innan studierna kallar.


solning deluxe.

körsbärsträden blommar nedanför våran balkong.

  

min studiehörna.

avskyr de gröna fula insynsskydden men just nu har de hjälpt en del.



Av Singegerd - 19 maj 2010 07:21

helgen som var.

var underbar.

värme. sol. utlfykt i tantolunden. kärlek

            


avslutades med taco/drink-kväll hos Z.

  

Av Singegerd - 19 maj 2010 07:18

lyckats låna P´s internet till min dator.

så här kommer något från Lady G.

    

Ovido - Quiz & Flashcards