Direktlänk till inlägg 19 september 2010

igår

Av Singegerd - 19 september 2010 11:49

vi tog oss ut i regnvädret.

skönt med promenad.


   


 


på hemvägen gick vi och hyrde en film.

P handlade även ingredienserna till den middag han skulle laga.

när vi kom hem blev det "riktig" varm choklad och smörgås.


   


sen kollade jag "new moon" som jag köpte för ynka 69 kr.

eftersom jag inte sett "eclipse" så får jag nöja mig med de två första tills

den kommer på dvd.


sen var det äntligen dags för middag a la P.

han hade ansträngt sig min man.


    

utskuren biff med klyftpotatis och tillbehör.

riktigt gött!


sen kollade vi film. som jag somnade till. inte för att den verkade dålig. tvärtom.

men jag blev så tvärtrött efter maten så slocknade som ett ljus.

tog mig till slut till sängen. drömde mardrömmar och pratade i sömnen.

snarkade högt. var uppe och gick fram och tillbaka.

andra natten i rad som jag är uppe och yrar på natten. var lika i fredags natt.

hm. är det stress eller håller jag på att bli sjuk?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta. funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom. men den får hänga med ett tag till ifall tiden och lusten plötsligt dyker upp igen.   Oscar är 9 veckor och 1 dag idag. tiden går så otroligt fort. ...

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Ovido - Quiz & Flashcards