Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Singegerd - 1 mars 2011 13:43

föreläsning om bukens sjukdomar.

just nu tror jag att jag lider av hälften.

heldag att bara sitta och lyssna.

intressant.

men blir alltid så nedrans trött efter lunch.

skulle behövt en powernap.

men med 10 min rast så hinner man inte riktigt det.

ska ta någon frukt och pigga upp mig själv.

puh.


 

neg

Av Singegerd - 1 mars 2011 11:00

ont i magen.

som vanligt.

suck.

planen att åka hem till familjen i helgen sprack.

tentaplugg istället.

ingen ska då komma och säga att jag inte pluggar.


skulle gärna vilja ha en stor slant på kontot.

så kunde jag köpa mig lite lycka för stunden.

alltid något.

när allt annat ska krångla hela tiden.

som mamma brukar säga.

"är det inte det ena så är det det andra".


1 mars idag.

går iaf mot ljusare tider.

åh

Av Singegerd - 1 mars 2011 08:24

sovit dåligt hela natten.

om jag ens sovit något.

suck.

tack för det stödet.

och idag är det föreläsning från 9-15.

hur ska jag orka.

Ovido - Quiz & Flashcards