Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Singegerd - 18 mars 2011 08:27

som jag sagt tidigare.

det är alltid lite skönt de första

dagarna man är själv hemma.

men när det gått några dagar

och helgen kommer.

då känns det lite tomt.

är nästan obehagligt tyst hemma.

och inte kan man ringa Cam heller och gnälla.

skräp var namnet.

4

Av Singegerd - 18 mars 2011 08:15

4 kommentarer när man loggade in.

alla från Åsa.

tack fina!


igår då.

Falun. obduktion.

otroligt intressant.

riktigt absurt.

första anblicken var lite obehaglig.

men sen koppla man inte riktigt att det

var en riktig människa som låg där.

då och då kom det riktigt jobbiga dofter så

jag var tvungen att gå ut för det kändes som

om jag skulle kräkas.

men som sagt.

intressant.

helt otroligt hur allt får plats i människan.


bilfärd mot sthlm med C.

skönt att slippa tåg hela vägen.

lyckades sedan ta mig från uppsala

till södertälje helt gratis.

ibland har man flyt.

så där sparade man en slant.


när jag kom fram var klockan redan 16.

unnade mig en timmes stros på stan.

inga pengar.

men hade en 150 kr lapp från H&M.

dock insåg jag att det inte fanns mycket jag

gillade. allt kändes som lite överdrivet.

t-shirts som är klippta och knutna i magen.

vill man ha en midjekort t-shirt med knut

är det väl bara att ta en t-shirt man har

hemma och knyta ihop?

gillar inte riktigt sånt där. fake.

slutade med att jag köpte sminksvampar

och 3-pack trosor.

sånt är alltid bra att ha.


vidare till filmbutik och unnade mig 2 filmer.

får passa på när jag är ensam hemma.

dock var filmen jag kollade igår mest löjlig.

men ändå skönt att inte anstränga hjärnan så mycket.


idag blir det intervju kl 11.

och skriva klart hemtentan.

kan nog bli en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards