Alla inlägg den 5 mars 2011

<>

Av Singegerd - 5 mars 2011 14:06

varför är det så svårt att koncentrera sig.

speciellt när detta är så viktigt.

tror det bara är för jag är lite stressad.

och har ont i magen.


min promenad blev bara 20 min lång.

men ack så skön.

aldrig varit så nöjd med att se asfalt som idag.


   


nu har jag pluggat 1,5 timme.

måste få i mig lite lunch.

sen får vi se vad klockan är.

ska iväg halv fem.

inte okej pluggdag.

men imorgon har jag inget annat att

göra så då kommer det bli mycket gjort.

något jag kan lugna mitt dåliga samvete med iaf.


nu en sen lunch till denna fina låt.

Av Singegerd - 5 mars 2011 10:12

gårdagskvällen bjöd på god mat och tv.

eftersom P jobbade till halv sju så blev

det jag igen som fick stå vid spisen.

men det gör inte så mycket.

han har dock lovat laga middag på söndag.

det gillar vi.

igår lagade jag helstekt fläskfile med vitlök och timjan.

till det hade vi rostade rotfrukter och kantarellsås.

riktigt gött.

till efterrätt blev det hemmagjord marianneglass.

mumma.

 


kollade på spåret och skavlan.

fredagstradition.

sen blev det BigBrother.

en ny tradition.

herregud.

jag skäller och skrattar som om jag vore med

därinne själv. P tycker att jag är knäpp.

fast han sitter ju dock och läser allt han kommer

över på internet. det gör då inte jag.

bestämde mig igår för att jag tycker om

nästan alla i huset.

kan t.o.m gilla snusk-Roddan och mytoman-Nicky.

alla utom Roza, Gurkan och Katerina.

jesus vilka människor.

och martin och simon är ju så sjukt roliga.

nu blev det mycket BB. stopp där.



idag blir det tentaplugg så mycket det går.

P jobbar så då kan jag sitta och läsa

utan att ha ångest över att han gör något roligare. 

men ikväll ska jag iaf hem till Z.

det blir fint det.


 


nej nu ska jag ta en promenad i solen. för en gångs skull.

sen blir det tentaplugg!




Av Singegerd - 5 mars 2011 10:05

blir glad när man loggar in på bloggen

och fått trevlig kommentar från min Anna.

hoppas så du kan komma hit snart och hälsa på.


 


Ovido - Quiz & Flashcards