Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Singegerd - 15 mars 2011 15:09

då har P farit mot flygplatsen och om någon timme har han lämnat Sverige.

så är numera gräsänka fram tills nästa onsdag.


föreläsningen är slut för dagen och jag ska diska undan

efter min supergoda lunch.

Pasta men tonfisksås.

alltid lika gott.

om någon vill testa göra så är receptet;

1 gul lök.

1 liten paprika.

2 morötter (rivna).

1-2 burkar tonfisk.

1 burk krossade tomater.

2 vitlöksklyftor.

tomatpuré.

persilja (helst färsk).

salt.

peppar.



   

ljuvligt gott.


när disken är gjord ska jag få bege mig mot mitt

favoritställe. Ica Maxi. jejj.

och efter det gymmet.

fullspäckad em.



Av Singegerd - 15 mars 2011 10:07

paus i psykiatri-föreläsningen.

riktigt bra lärare.

så himla intressant!

önskar att kursen var längre än en vecka.

tycker detta är så otroligt viktigt att förstå.

oavsett om man kommer jobba inom psykiatrin eller inte

så kommer man ju hela tiden stöta på personer med psykiska

problem.

så mycket mer man vill veta.

nu ogillar jag att jag sitter hemma framför datorn

istället för i salen på skolan.

har så mycket frågor jag skulle vilja fråga men som

blir så svårt att skriva på nätet.


dags att fortsätta.

pepp!

jo

Av Singegerd - 15 mars 2011 08:25

fick blommor av min man igår.


 


Ovido - Quiz & Flashcards