Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Singegerd - 14 mars 2011 15:32

dagens föreläsning är nu över.

otroligt intressant!

ännu mera pepp inför höstens praktik inom psykiatri!

och imorgon blir det ännu en heldag i psykiatrins tecken.

pepp!


 


ska packa väskan och bege mig ner mot gymmet.

ska bli riktigt skönt.

satsar på ett rejält pass.

blev ju inget alls förra veckan pga allt tentaplugg.

men nu så!


ikväll blir det bara massa bra tv.

solen skiner och fåglarna kvittrar och helst

hade jag velat spenderat aftonen utomhus.

men P jobbar kväll så bli´nt något med det.

trist att vara ensam.

imorgon far han dessutom mot irländska vidder

och lämnar mig helt alene för en vecka.

trök. plus att jag ännu en gång blir påmind om

mitt fattiga liv.

får se det goda i att jag får helt studiero och kan ägna

all tid åt hemtentan som ska skrivas.


nej nu kallar gymmet.

3

Av Singegerd - 14 mars 2011 15:20

3 år.

en lördag helt i vår smak. underbara dag.


den bästa sidan av sthlm.

     


     


     


   


     


   


sen blev det kväller.

     


      

förrätt: en blandning av italienska charkuterier.

varmrätt: linguine frutti di mare.


 

   

avslutade kvällen på puben med en meny full av olika spännande öl-sorter.


S+P


Ovido - Quiz & Flashcards