Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Singegerd - 4 mars 2011 14:53

jag är så trött!

men MÅSTE plugga en timme till!

sen tänker jag fanimej inte titta åt dessa

papper och böcker något mer idag iaf.

måste få tid för att ladda batterierna.

får ju ingen sovmorgon imorgon så

måste på något annat sätt ge mig själv energi.


 

peppade mig själv med en Lindor.

lycka i lite prasselpapper.

Av Singegerd - 4 mars 2011 12:28

det går inte bra idag.

noll inspiration.

fattar inte vad jag skriver.

och ingenting går in.

ångest.

känns som att alla fattar utom jag.

Av Singegerd - 4 mars 2011 09:03

idag har jag träningsvärk i armarna.

riktigt ordentligt.

ökade vikterna på gymmet igår.

hej å hå.

tur jag ska träna ikväll igen så

kanske det försvinner.


så himla trött idag igen.

sover så dåligt om nätterna.

blir aldrig någon riktigt djup sömn.

suck.

och inte får jag sovmorgon imorgon heller.

måste upp och plugga i tid.

denna skola tar kål på mig.

får ångest när jag hör att folk sitter uppe sent

om kvällarna och pluggar.

det funkar ej för mig.

jag somnar då.

är väl därför jag får omtentor hela tiden.

men klarar bara att plugga dagtid.

på kvällarna funkar inte min hjärna.

hur mycket jag än försöker.


ikväll ska jag göra marianne-glass.

alltid något gött att se fram emot

efter denna vecka. och kommande helg.


sol ute idag igen. underbart.

men kommer inte kunna ta mig ut

förrän den är på väg ner.

men ändå.

det ger mig hopp om våren.


nej nu ska jag fortsätta nöta in allt jag kan

om diabetes. hej.

Av Singegerd - 4 mars 2011 08:59

gillar att färsk ananas var billigt på Ica Maxi igår.

 


gillar inte att vårt kök är enda platsen där jag

kan sitta och plugga.

gillar inte att ha dator, skrivare, papper papper

överallt.

vill ha en större lägenhet med ett rum där jag kan ha

ett fint skrivbord. där jag kan ha datorn och allt som

har med skolan att göra.

där jag även kan ha min symaskin framme hela tiden.

nu står den i en garderob och dator/skrivare står på

golvet i köket. suck.

 

Ovido - Quiz & Flashcards