Alla inlägg den 23 mars 2011

23

Av Singegerd - 23 mars 2011 09:58

bra em igår.

först samtal från london.

mycket trevligt.

ser verkligen fram emot att få hälsa på

Cam i sommar.


sen blev det fika med Zanna.

mycket prat, strategier, hysteri. haha.


sen långsamtal med Klara.

blev så glad av att höra hennes röst.

första fem minuterna satt vi bara och

skrattade av lycka.

sånt känns fint i hjärtat.

måtte vi få till en träff snart.

en ört behöver en sork.


då jag är inne i Mad Men-maraton

kunde jag ju självklart inte nöja mig med

att lägga mig i tid efter BB igår utan kollade

på två avsnitt MM innan jag fick sova.

resulterade i att jag var väldigt trött i morse.

men upp kom jag ändå.

skyller på att jag är rastlös när jag är ensam.

i em kommer P hem.

då blir det ordning i mitt liv igen.


nu fortsätter strax föreläsningen igen.

svårt att koncentrera mig då jag är lite

nervös inför em/kvällens intro på nya jobbet.

spännande och roligt.




Ovido - Quiz & Flashcards