Alla inlägg den 20 mars 2011

20

Av Singegerd - 20 mars 2011 17:57

om tre dagar kommer P hem.

längtar.

tråkigt att vara själv nu.

och jobbigt att sova själv.

får sms om allt fint och roligt han är med om.

blir riktigt avundsjuk.

suck.

Irland som alltid varit ett dröm-resmål.

men har man inte pengar/tid så har man inte.

på onsdag ska jag få krama min kärlek och

lyssna på allt kul han gjort.


dock slog det mig.

att idag är det EXAKT bara 2 månader kvar

innan vi ska åka till Prag.

TILLSAMMANS.

längtar så.

kommer bli så härligt.

 

Av Singegerd - 20 mars 2011 17:31

och solen är på väg ner.

känns nästan som sommar när jag tittar ut från balkongen.

solen som lyser mellan träden.

mysigt.

förtränger att det fortfarande ligger några drivor här och där.

men får det fortsätta med denna vårvärme så kommer även

de vara borta snart.


helgen har varit fin.

(trots att jag pluggat lite)

ätit gött.

träffat fina vänner.


     


 

åt god pasta i fredags.

tagliatelle. feta. kyckling. rödlök. ruccola.

enkelt. gott.


     

häng i bandhagen igår.

hembakt pizza. god efterrätt.

spelkväll.

alfapet. maxi-yatzy.


     

jag förlorade.

men trevligt var det!


när jag kom hem idag tog jag tag

i balkongen.

dammsög och skurade golv.

nu är den redo för våren.

plockade tom fram möblerna.

har lite planer för balkongen i år.

roligt att även P engagerar sig.


 


nu blir det matlagningsprogram de

närmaste timmarna.

Ovido - Quiz & Flashcards