Alla inlägg den 16 mars 2011

oj

Av Singegerd - 16 mars 2011 10:40

nu går det undan här.

precis bokat klipptid.

på ett nytt ställe i Falun.

150 kr billigare än där jag brukar klippa mig.

måtte det vara bra.

blev lite nervös nu.

Av Singegerd - 16 mars 2011 09:54

napp direkt.

intervju på fredag klockan 11.

chefen verkade trevlig.

får nu hoppas att stället är bra.

och mindre rökigt än det andra stället.

hoppas hoppas.

Av Singegerd - 16 mars 2011 09:06

jo.

jag måste klippa mig! måste!

panik med mitt hår. det är så tjockt och slitet nu

så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

det jobbiga är att min frisör bara har blivit dyrare

och dyrare. samtidigt vill jag inte gå till någon annan.

när jag väl gjort det har håret blivit helt förstört.

suck.

måste boka en tid nu iaf.

inte klippt mig sen i okt/nov.

även om jag håller på och sprarar ut så måste det

fixas till eftersom jag haft en så kort frisyr tidigare

och håret är extremt ojämnt.

tips någon?


Av Singegerd - 16 mars 2011 08:59

you say I´m alone. but being alone´s the only way to be.


onsdag morgon.

någon form av föreläsning om provanalyser i em

så förmiddag ska bestå av lite småförberedelser

med hemtentan, ringa om jobb och packa en liten väska.

åker till falun i em eftersom vi har obduktion klockan 8

imorgon bitti.

spännande!

åker hem direkt efteråt så blir bara en snabbvisit i F

denna gång.


fullspäckad kväll igår.

for till Ica Maxi och handlade hem lite mat för mina

sista slantar.

helnöjd då jag fick sammanlagt 80 kronors rabatt.

heja ica-kort.

efter handling var det dags för träning.

core-express.

riktigt skön och bra träning!

sen blev det kvällsmat, städning och skype

resten av kvällen.

och ja. BB.


nu ska jag ringa.

Ovido - Quiz & Flashcards