Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Singegerd - 21 mars 2011 21:16

fint samtal med min Sork i förmiddags.

sånt gillar vi.

vi hinner inte träffas så ofta som vi

skulle vilja.

men hon är ändå en av de bästa jag har.


   

Av Singegerd - 21 mars 2011 21:06

joo

Av Singegerd - 21 mars 2011 11:00

idag blir en lugn dag.

inget skolarbete som ska göras.

inga måsten.

ska bara läsa igenom hemtentan en gång innan jag

skickar in den ifall jag missat något.

men förmodligen ska det vara lugnt.


sugen på att baka något.

men måste handla ägg och smör i såna fall.

får se hur jag gör.

ska ta ett rejält pass på gymmet också.

det ser jag fram emot.


har även passat på och laddat hem lite

serier och filmer på P´s dator.

så senare blir det äntligen Mad Men-maraton.

äntligen!


grått ute idag.

typiskt.

men men.


nej. nu ska jag fortsätta "prata" med Cam och Klara

över msn.

Ovido - Quiz & Flashcards