Alla inlägg under februari 2011

Av Singegerd - 1 februari 2011 07:18

hemma igen efter snabbvisit i Falun.

tentan gick sådär.

nöjd om jag betat av en del iaf.


hann med mycket annat också.

luncha och tjåla med Ronya.

hade mycket att prata om som vanligt. trevligt!

mötte upp Yo och lilla O.

kort promenad och lite stros på stan.

diskuterat för fullt! puh.

saknar att kunna träffa de jag tycker om när jag känner för det.

fick försenad julklapp av Yo.

tydligen är hon orolig för mina framtida läckage haha.

 


köpte även nytt te.

gött.

 

älskar te & kaffe handeln.


mådde illa och hade ont i magen hela tågresan hem.

vete tusan vad detta är.

haft så här nu i två veckor.

trodde det var magkatarr men blev nästan sämre när

jag åt medicinen.

kan knappt äta något alls.

går väl över.


idag blir det föreläsning hela dagen.

hematologi bland annat. intressant!

till kvällen blir det träning och storstädning.

men först långsamtal med min Anna.

har så mycket att prata om.

skönt att få lite goda råd av henne.


 


förresten.

 

en av de souvenirer P köpte i Egypten.

han är rolig min man.


Ovido - Quiz & Flashcards