Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Singegerd - 10 januari 2011 12:27

sådär.

uppgiften färdig.

tänker inte plugga mer över huvudtaget idag.

mår illa och har ont i örat/halsen.

ska göra mig lite mat sen lägga mig i soffan med en filt.

suck.

Av Singegerd - 10 januari 2011 07:48

kände lite värk i hals när jag svalde igår

men trodde det kom från visdomstanden.

oh så fel jag hade.

vaknade klockan fem med feber, ont i halsen

så jag knappt kunde svälja och örvärk så det

enda som funkade var att ligga på just det örat

för att lindra.

hade planerat att gå upp klockan sex för att komma

igång tidigt med uppgiften men orkade inte utan låg

kvar till tio över sju.

suck.

nu är jag uppe iaf.

tagit ipren.

fått i mig lite yoghurt och ska bälja i mig mängder av te.

sen klockan nio måste jag sätta mig och plugga.

blir till att köra i hundra för uppgiften ska in senast

imorgon bitti.

får hoppas ipren hjälper mot det värsta.

 vila får jag göra imorgon.


jag som häromdagen "skröt" om hur sällan jag är

sjuk nu för tiden. där fick jag.


så himla typiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards