Alla inlägg den 27 januari 2011

...

Av Singegerd - 27 januari 2011 07:41

hm.

känningar i halsen idag när jag sväljer.

hoppas det beror på trötthet.

katarr i magen.

men köpt medicin så ska nog snart råda bot på den.

måste även ta tag i min stress.

försöka komma på ett bra sätt att

ändra min livsstil när det gäller stress.

stressar upp mig för ingenting.

något som jag tror hela min familj lider av.

har "ärvt" mormors sammanbitna käkar.

måste försöka ta det lugnt.

efter gårdagens föreläsning vad stress kan

ha med sig måste jag verkligen försöka ta ta i detta.


inte hört något från P på flera dagar.

får ont i magen.

om allt är som det ska åker han hem

från Egypten klockan tre i em.

bara att vänta.


gårdags kvällen rullade snabbt förbi.

tvättade och städade.

kollade några Mad Men avsnitt

och gjorde mig en riktig god fruktsallad

med lite vaniljgrädde.

riktigt gott.

dämpade sötsuget rejält.

och dessutom nyttigt.

bra där.

 



dags för en kopp te.

Ovido - Quiz & Flashcards