Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Singegerd - 25 januari 2011 13:38

rösta på min lillasyster

i årets amatör.


www.dalatravet.se

susanne österberg

Av Singegerd - 25 januari 2011 07:51

ätit frukost.

magkatarren verkar vara tillbaka.

inte fått ner mycket.

men men. börjar bli van med detta så.


bra föreläsningar igår.

handlade om smärta.

riktigt bra saker man lärde

och kommer ta med sig.

peppad för denna termin!

nu ska vi äntligen läsa

något intressant och spänannde.

idag blir det ännu en intressant föreläsning.

infektionssjukdomar. spännande.


annars bjöd inte gårdagen på speciellt mycket.

långsamtal med Cam.

kände på mig hon skulle förstå.

träning en timme.

sen blev det soffan resten av kvällen.

lyckades få ett sms från P trots allt krångel.

skönt. längtar efter min man.

somnade sent.

måste lägga mig tidigare ikväll. måste.


nu måste jag upp på vinden och

leta papper att skriva ut åhörarkopia på.


Ovido - Quiz & Flashcards