Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Singegerd - 14 januari 2011 11:35

den som hittar min motivation och school-spirit vinner ett pris.

Av Singegerd - 14 januari 2011 08:45

nu var denna dag/helg förstörd.

jäkla skit skola.

fick precis reda på att tentan för delkurs 2

fortfarande inte är rättad.

det har snart gått en månad!

egentligen ska de ha rättat tentan efter 3 veckor.

men nej.

och jag måste ha mina resultat nu.

hade behövt ha dem för en vecka sen.

är så orolig och stressad nu att jag inte ska få

börja termin 3 pga EN SEG LÄRARE.

jävla skit!!

Av Singegerd - 14 januari 2011 08:35

fick hem min håkan-bok igår.

massa fina och roliga bilder.

så roligt att läsa om hur vissa låtar kom till etc.

satt och bläddrade i den hela kvällen igår.

 

Av Singegerd - 14 januari 2011 08:18

herre min ge vilken natt.

hade en av de mest skrämmande mardrömmarna

i hela mitt liv.

som dessutom utspelade sig som en high school-skräckfilm.

från början till slut.

vaknade till och från helt skakis och hoppades jag skulle kunna

somna om lugnt men icke. kom tillbaka till drömmen hela tiden.

var så rädd till slut när P gick upp att hela jag skakade.

fick tända varenda lampa i hela lägenheten innan jag kunde

sova en timme till innan jag skulle upp.

fortfarande helt skakis.

ja det var bara en dröm.

men trodde fasiken jag höll på att bli galen.

fattar inte.


idag måste jag försöka ta tag i hemtentan.

satt bara och stirrade på papperen igår.

försökte få igång hjärnan.

men nej. fick bara tidernas huvudvärk som inte

gav sig förrän jag gick och la mig på kvällen.

hoppas väl på bättre motivation idag.

pepp pepp.


snöar ute idag. helgrått på himlen.

inte konstigt man aldrig blir pigg.

ikväll vankas det 3 rätters.

förrätt - toast skagen a la morberg.

varmrätt - helstekt fläskfile, potatiskaka och

pecannötsallad m. apelsin och en druvsalsa a la vännfors.

dessert - glassuffle med krossad marianne eller

hemmagjord choklad och mintglass ala vännfors.

inte bestämt mig än.

ska strax lägga köttet i marinaden.


hade hellre bara pysslat med annat idag.

men men.

måste väl ge skolan en chans.

suck.

Ovido - Quiz & Flashcards