Alla inlägg den 18 januari 2011

~

Av Singegerd - 18 januari 2011 14:12

då så.

ska göra ett sista ryck.

hoppas bli klar.

sen får det räcka för idag.

kanske jag tom kan ta en paus från pluggandet

imorgon och umgås med min man innan han ska iväg.

hoppas.

inte nöjd alls.

men gjort mitt bästa.

får ta hela torsdagen och fredag fm att kolla igenom

och kanske rätta till lite grejer.

detta var det trökigaste jag varit med om.

Av Singegerd - 18 januari 2011 11:52

vårdgemenskap???????

Av Singegerd - 18 januari 2011 08:07

tisdag.

opepp.

stressmage när man vaknar och känner inte för

att fortsätta med den förbaskade hemtentan.

men.

jag måste.

tanken är att jag ska sitta tills jag somnar idag.

P jobbar ju kväll så kan lika gärna spendera kvällen

stirrandes på datorn. suck.

hoppas jag kommer igång bättre idag än igår iaf.


och som vanligt ogillar jag P´s kvällsveckor.

speciellt när jag har mycket att plugga.

hinner ju knappt prata med varandra om dagarna.

mer på telefon än här hemma.

trökigt eftersom han åker iväg en vecka från torsdag.

well.

inte så mycket att göra åt saken.

men tråkigt är det.


igår em/kväll tog jag en paus från tentan och

for in till stan för lite kvalitetstid med S.

lite reashopping och massa prat.

åt gott på trevligt ställe och planerade inför helgen.

bara några dagar kvar.

sen kommer fröknarna hit.

en liten belöning efter denna slitsamma vecka!

tror det kommer bli riktigt roligt.

få klä upp sig, äta gott och umgås med dem man tycker om.

kan inte bli så mycket bättre.


men nu.

ska jag äta upp min frukost och sen begrava mig

i hemtentan för resten av dagen.

adjö.

Ovido - Quiz & Flashcards