Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Singegerd - 19 januari 2011 20:27

allting känns för jävligt just nu.

har gråtit till och från hela dagen.

jag är tydligen dömd att misslyckas.

försöker bli klar med hemtentan också.

men känns helt omöjligt att engagera sig

i något alls nu.

JA JAG VET ATT DET FINNS FOLK SOM HAR DET VÄRRE.

men detta är väldigt viktigt för mig.

och jag var stolt över mig själv för att jag gjorde något

 som för en gångs skull visade att jag kunde.

men jag hade tydligen fel.


allt hopp ligger nu hos en lärare som

jag hoppas kan se något som den som

rättade min tenta inte gjorde.


att P ska åka i natt också och lämna mig själv

med allt grubbel och magont gör det bara värre.


orkar inte låtsas att allt kommer ordna sig.

för det kommer det kanske inte alls göra.


'

Av Singegerd - 19 januari 2011 14:45

allting är förstört.

Av Singegerd - 19 januari 2011 11:45

bokat bord tills på lördag.

marie laveau. 4 personer.

underbart!

ska samtala med Pern idag och

berätta hur helgen ser ut.

kommer bli så roligt.

få klä upp sig och umgås

med bra människor.

längtar!


 



<>

Av Singegerd - 19 januari 2011 10:23

annars då.

pluggade tills klockan var fem.

då hade jag ändå fått ihop det mesta

så nu är det bara finslipningen kvar.

tog en promenad.

skönt med frisk luft när man suttit inne hela dagen.

pratade med Yo.

diskuterade film.

kommer alltid fram till många intressanta saker.


senare på kvällen blev det sista filmen

i ringen-trilogin.

drack te och åt goda skorpor med

english old marmelade.

lade mig sedan och började läsa i min

nya bok om Gösta Ekman.

mycket kul.


idag tog jag sovmorgon till klockan nio.

ska inte sätta igång med det sista

på hemtentan förrän efter lunch.

vill umgås lite med P innan han ska till

jobbet för sedan kommer han inte hem

förrän i natt och så åker han klockan fem

imorgon bitti mot egypten.

dock sover han än.

plus att han sa att han mådde illa.

befarar det värsta.

ingen magsjuka nu tack.

får väl bara vänta och se.

suck.


så.

ikväll blir det till att tvätta

och iväg till gymmet en timme.


hoppas på en bra dag.


 

fix

Av Singegerd - 19 januari 2011 10:20

var på fixar-humör igår kväll.

hade velat haft lite tyg att sy.

men men.

blev till att göra om ett par jeans jag

inte använder till ett par snygga shorts

istället.


   


nöjd.    

jo

Av Singegerd - 19 januari 2011 10:19

Yo undrade om jag köpte något häromdagen.

jo.

fyndade en klänning för ynka 62 kr!

lite längre, lätt genomskinlig klänning.

väldigt nöjd.

 

Ovido - Quiz & Flashcards