Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Singegerd - 22 januari 2011 09:49

morgon.

ätit frukost. en klen sådan.

känningar av magkatarr.

ska skynda mig ner på stan så jag

hinner köpa medicin innan folket kommer.


så. filmen igår.

trodde ej jag skulle gillade den.

men jo.

väldigt fin film.

inte förutsägbar som jag trodde.

riktigt bra skådespel av channing tatum som

var en av huvudrollsinnehavarna.

fint att fokuset låg på mer än bara deras förhållande.

väldigt nöjd.


blev att sakna mitt gamla jobb lite.

det gav mig väldigt mycket.


blev uppe sent.

svårt att komma till ro när jag är själv.

när det dessutom inte funkar att sms:a

till egypten så känns det riktigt drygt.

hoppas P hittar något nätcafe så han

kan skicka något mail så jag vet att

allt är okej.


idag då.

ska inom kort bege mig ner mot stan.

lämna film och köpa medicin så det ej blir värre.

sen är det väl bara att vänta.

ska måla naglarna.

sen kommer de.

Kristin.

Pernilla.

Sofie.

ser verkligen fram emot denna kväll.



Ovido - Quiz & Flashcards