Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Singegerd - 21 januari 2011 19:30


Ahh Home. Let me come home
Home is wherever I'm with you.


längtar efter min Poijja.

Av Singegerd - 21 januari 2011 17:42

apropå Ronyas kommentar på kortet jag lagt upp.

P´s bror är verkligen så himla lik deras pappa.

se själva.


Av Singegerd - 21 januari 2011 17:41

dagens sms.


"Vad roligt det ska bli imorgon"


det enda som behöver sägas.

Av Singegerd - 21 januari 2011 17:36

så har hela fredagen gått också.

bara kvällen kvar.

vete tusan vad jag gjort idag.

inte mycket. och skönt är det.

nyss hemkommen från en tur på stan.

kollat lite affärer och dagdrömt.

handlat lite gott till kvällen och helgen.

hyrde mig en film.

tjejfilm-deluxe.

"dear john".

vet inte ens om det är en film jag kommer gilla.

men var den enda som verkade intressant så.


nu blir det musik på hög volym och städning.

vill det ska vara skinande rent när finbesöket kommer imorgon.

sen blir det hemmagjord kycklingsallad och "på spåret".


pepp pepp.

kate bush-wuthering heights.


Av Singegerd - 21 januari 2011 11:35

   



   

Ovido - Quiz & Flashcards