Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

stäng ute alla ljud

Av Singegerd - 7 januari 2011 07:35

intensivläsning igår.

 


grannarna förde sånt liv hela dagen så jag tog P´s

gamla hörselskydd och stängde ute alla ljud.

väldigt bra.

läste klart allt som skulle läsas.

så nu ska jag väl inte känna mig helt lost under fredagens

"lektion".


tränade en timme på em/kvällen.

så skönt.

hyrde en film som vi skulle se till kvällen.

visade sig vara helt värdelös så vi stängde

av efter tjugo min. tråkigt.

gjorde en deal med P så vi kollade ett avsnitt

Frasier (för min skull) och sen filip och fredriks

nyårskarameller via web-tv då P missade det

i onsdags.

sen var det dags att sova.

inga böcker att läsa då jag redan läst ut mina

julklappsböcker. fick bli till att bläddra lite i ikea-

katalogen innan jag somnade.

sovit som en stock tills klockan ringde i morse.

men.

drömt mardrömmar IGEN.

usch.

orkar inte med det här.

helt slut trots sömn.

hoppas dagens aktiviteter rullar på som det ska

trots att jag skulle kunna sova hela dagen istället.

 
 
Ingen bild

Susanne

7 januari 2011 17:21

Usch för mardrömmar:(
Vad var det för film som var så dålig? Tänkte så man inte råkar hyra den :P

Singegerd

8 januari 2011 11:54

lika barn leka bäst hette den..en svensk film..värdelös!

 
Pern

Pern

7 januari 2011 18:42

älskar den där bilden. hörselkåpor på! :)

http://starpern.se

 
Anna

Anna

8 januari 2011 12:38

Hahaha,din tok!

http://heartroll.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Singegerd - 29 mars 2012 14:15

finns inte mycket tid över för detta. funderar starkt på att lägga ner bloggen dessutom. men den får hänga med ett tag till ifall tiden och lusten plötsligt dyker upp igen.   Oscar är 9 veckor och 1 dag idag. tiden går så otroligt fort. ...

Av Singegerd - 6 februari 2012 14:41

så kom han äntligen. 12-01-25. vår Oscar. nu är jag komplett. min älskade älskade lillrumpa. ...

Av Singegerd - 23 januari 2012 19:14

att vara ensam hemma om dagarna och inte ha något att göra är inte så kul i längden. speciellt inte när man väntar på något.   idag har jag storstädat hela lägenheten från tak till golv. sen när det var över hade jag inga fler planer för da...

Av Singegerd - 21 januari 2012 16:43

vänta. det är det enda jag kan göra. redan nu är lillrumpan en självständig liten person som inte låter några datum hit och dit bestämma när det är dags att komma ut. bra. som det ska vara. även om väntan gör mig otålig och gör att  jag i...

Av Singegerd - 21 januari 2012 10:45

när man går på övertid finns det mycket tid att tänka över saker. efter två bra intervjuer på nyhetsmorgon kom hjärnan igång ordentligt. jag är uppfostrad med att jag ska gå min egen väg. att jag ska göra det jag vill och stå för min åsikt och ...

Ovido - Quiz & Flashcards